Steven Brunswijk wordt radiopresentator op Omroep Brabant

30-06-2021

Cabaretier Steven Brunswijk uit Tilburg maakt vanaf zondag 4 juli een nieuw radioprogramma op Omroep Brabant. In het programma ‘Radio Brunswijk’ sluit hij iedere zondagmiddag op eigen wijze het weekend af. Er is veel ruimte voor de luisteraars om mee te doen met het radioprogramma van de regionale omroep voor Noord-Brabant.

Lekker in het Brabants
Brunswijk werd jaren geleden bekend door filmpjes op internet waarin hij ongezouten zijn mening gaf over allerlei onderwerpen. Daarna was hij vaak te gast in tal van TV-programma’s en trok hij met zijn theatershows door heel Nederland. Radio is tot nu toe onbekend terrein. Brunswijk: “Ik heb altijd al de wens gehad om radio te maken. Waar anders dan in mijn eigen Brabant, kan ik de eerste stappen op radiogebied maken. Lekker in het Brabants! KEIgezellig!”

Op en top Brabants
Maarten Kortlever, teamleider radio van Omroep Brabant onderschrijft dit helemaal. “Steven is op en top Brabants. We gaan samen een programma maken dat je gewoon móet luisteren. Met een lach het weekend uit zodat je maandag weer opgeladen gaat werken!”

Meer nieuwe radioprogramma’s
Radio Brunswijk is vanaf zondag iedere week te beluisteren tussen 17.00 en 18.00 uur. Andere nieuwe radioprogramma’s zijn op zaterdag het muziekprogramma De Platenbeld met Richard van den Beld en op zondag Jordy Draait Door met Jordy Graat. Dit is de volledige programmering van Omroep Brabant.