TV West zet regio op de kaart

11-06-2019

Voor het nieuwe TV West programma ‘Op de Kaart’ gaat een team elke week op zoek naar wat een bepaalde plek in de regio zo bijzonder maakt. ‘Op de Kaart’ wordt sinds donderdag 13 juni uitgezonden om 19.00 uur en elk heel uur herhaald op de regionale zender TV West. Er zijn ook dagelijks verhalen via de website, app en social media kanalen.

Een wijk, dorp, buurt, (natuur)gebied, de inwoners, maar ook bijvoorbeeld een sportvereniging kan per aflevering centraal staan. Het team dat wekelijks op pad gaat voor het tv programma bestaat uit Pim Markering, Annelies Dijkman en Jet Sol. Die laatste twee kennen we natuurlijk van het succesvolle TV West programma Van de Kaart waar ze in een rechte lijn van A naar B moesten lopen. In het tv programma ‘Op de kaart’ rijden Jet, Pim en Annelies kris kras door de regio om elke week één plek onder de loep te nemen. Wat leeft er bij de mensen, hoe gastvrij zijn ze en waar zijn ze trots op?

Naast de wekelijkse tv uitzendingen van ‘Op de Kaart’ gaat er ook dagelijks een team de regio in om zoveel mogelijk mooie, bijzondere, ontroerende of soms lachwekkende verhalen te verzamelen. Deze verhalen zijn via de website, app en de social media kanalen (Facebook, Instagram en Youtube) van Omroep West te zien. Het team zal ook regelmatig te horen zijn op 89.3 Radio West.