Nieuw seizoen ‘Mijn Mooiste Plek’ op RTV Utrecht

17-06-2020

Zondag 28 juni start het nieuwe seizoen van het televisieprogramma Mijn Mooiste Plek op RTV Utrecht. In de serie wordt de kijker meegenomen naar de mooiste plekken in de regio op het gebied van natuur, recreatie en landschap. In de zes afleveringen laten bekende Utrechtse regiogenoten een wandel-, fiets- of vaarroute zien. Een amateur natuurfotograaf gaat terug naar de plek waar hij/zij de mooiste foto ooit heeft gemaakt en er zijn vlogs van een boswachter en van kijkers. Kortom een heerlijk programma vol met tips om inspiratie op te doen om eropuit te gaan in de prachtige provincie Utrecht.

Het programma is mede mogelijk gemaakt door: K.F. Hein Fonds, Provincie Utrecht, Recreatie Midden-Nederland, Routebureau Utrecht, Landschap Erfgoed Utrecht, Prins Bernhard Cultuurfonds en Stichting Carel Nengerman Fonds en met dank aan Staatsbosbeheer.

Mijn Mooiste Plek is zes weken lang op zondag te zien op RTV Utrecht en online te bekijken via www.rtvutrecht.nl/gemist en op NLZIET.