‘In het vizier van De Jager’ nieuw op TV Gelderland

04-01-2021

In het nieuwe programma ‘In het vizier van De Jager’ gaat programmamaker Inge de Jager op zoek naar verhalen van Gelderlanders die in de knel zitten met en geen gehoor vinden bij overheden en instanties. Het tv-programma In het vizier van De Jager is vanaf donderdag 7 januari elke donderdag te zien op TV Gelderland.

Verstrikt raken in de bureaucratie, of met de rug tegen de muur staan door regels. De Jager geeft Gelderlanders een stem en haalt wederhoor. Het reportageprogramma van de regionale omroep van Gelderland legt op indringende wijze bloot hoe wanhopig burgers zijn als ze zich niet gehoord voelen en wat dit doet met het vertrouwen van mensen in overheden en instanties. En hoe in het slechtste geval partijen tegenover elkaar komen te staan en elkaar niet meer kunnen vinden.

Het tv-programma ‘In het vizier van De Jager’ is vanaf donderdag 7 januari elke donderdag te zien vanaf 17.20 uur op TV Gelderland (ieder uur herhaald). De afleveringen zijn ook online (terug) kijken via de website en app van Omroep Gelderland en via NLZIET.