Vrijwilligersweken

29-10-2018

Want waar zouden we zijn zonder mensen die vanuit hun hart zich inzetten voor anderen? Om deze mensen te eren en te bedanken zet presentator Jos van Heerden dagelijks vrijwilligers in het zonnetje in zijn programma Goedemiddag, iedere werkdag van 15.00 to 17.00 uur te horen op de regionale radiozender.

Jos: “Het zijn meestal mensen die zelf niet op de voorgrond willen, geen schouderklopjes hoeven en bescheiden blijven, onder het motto: ‘dat doe je gewoon’. Ik spreek op de radio zowel met de aanvrager als met de vrijwilliger, dat werkt goed”. Naast het eren van vrijwilligers is dit natuurlijk ook de kans om nieuwe vrijwilligers te interesseren.

Het gaat om vrijwilligers in de breedste zin van het woord: de voetbalclub, hospice, dierenambulance, allerhande verenigingen, buslijnen, mantelzorgers, enzovoort.

Radio M Utrecht FM 93.1 is onderdeel van RTV Utrecht, de omroep voor de stad en provincie Utrecht.

RTV Oost zet de streektaal in het zonnetje tijdens de Week van de Streek

Van 10 t/m 17 maart is het de ‘Week van de Streek’ bij RTV Oost en besteedt de

07 03 2024

Dorothy Oosting volgt Overijsselaars die een dierbare hebben verloren

Vanaf januari is bij RTV Oost ‘Rouw op je dak’ te zien met verhalen van Overijsselaars die een dierbare hebben verloren.

28 12 2023

Omroep Flevoland start 2024 met vernieuwde radioprogrammering

Radioprogramma’s krijgen een nieuw jasje, een nieuwe programmanaam én er is ruimte voor meer muziek.

19 12 2023