Military Boekelo bij RTV Oost

28-09-2017

Tienduizenden bezoekers trekken zaterdag 7 oktober naar het wedstrijdterrein, dat is ingericht op 55 hectare prachtig Twents coulisselandschap. De Military gaat dit jaar voor het eerst weer terug naar oale groond. Het Teessinkbos, waar de Military Boekelo ooit begon, is het nieuwe hoofdterrein. Presentatoren Esther Rikken, Daniel Godinho Veiga en Tijmen van Wissing doen de hele dag verslag van de crosscountry en alle randzaken die het evenement maken tot wat het is:

• de vrijwilligers
  • de bouw van het parcours
  • de veterinaire keuring
  • zien en gezien worden in het strodorp
  • kijkjes achter de schermen

De Military Boekelo-Enschede volg je zaterdag 7 oktober vanaf de start van de cross country (ca. 09.00 uur) tot het eind (omstreeks 16.30 uur) live bij TV Oost. Een uitgebreide samenvatting van vier dagen Military Boekelo-Enschede zie je zondagavond 8 oktober in Sport op Zondag bij TV Oost om 20.20 uur. Deze samenvatting wordt elk uur herhaald.

RTV Oost zet de streektaal in het zonnetje tijdens de Week van de Streek

Van 10 t/m 17 maart is het de ‘Week van de Streek’ bij RTV Oost en besteedt de

07 03 2024

Dorothy Oosting volgt Overijsselaars die een dierbare hebben verloren

Vanaf januari is bij RTV Oost ‘Rouw op je dak’ te zien met verhalen van Overijsselaars die een dierbare hebben verloren.

28 12 2023

Omroep Flevoland start 2024 met vernieuwde radioprogrammering

Radioprogramma’s krijgen een nieuw jasje, een nieuwe programmanaam én er is ruimte voor meer muziek.

19 12 2023